Aku Kuat -,-


Hai. Hello. Whassap.

Hati tak tenteram. jiwa tak tenang. senang cakap aku saiko.
diam seribu bahasa #

/ Tolong YaAllah, kuatkan hatiku /

Lupakan sebentar semua itu. Raya akan menjelma dalam 4 hari lagi .
Kay , aku tada mood nak raya. Aku tak rasa kegembiraan nak raya.

Mood raya : 10 % sahaja. Hurm :(
Saya tadak mood langsung. Punah segalanya .

Shopping tetap aku nak#

Alhamdulillah dalam tangan aku ada cash rm 600. Tapi masih perlu wang tambahan.
Abah , puhleaseeee :D

Aku nak beli handphone baru yang pastinyaaa. 
Aku nak beli satu lagi baju kurung moden warna oren #
Aku nak beli satu lagi necklace owl.
Aku nak beli handbag , nak kutip duit raya banyak-banyak. haha gelak sopan aku#
Aku nak buat banyakk lagi sebenarnya. Aku malas nak taip panjang-panjang .

BUAT KUIH RAYA THIS YEAR ?

NO COMMENT .

YANG PASTI AKU BUAT OPEN HOUSE.

kay nak mandi. nak tidor.
aku ponteng sekolah hari ini. cuti awal .

NOTE PENTING :
untuk kau wahai gadis jelita, berhenti busybody. berhenti stalk facebook & blog aku.
berhenti cerita pasal aku. kau fikir aku tak tahu semua tu. lu bikin gua panas saja.
lu bikin gua nak maki. nasib aku puasa saja.
aku tak kacau hidup kau. aku tak kisah pasal kau.
so kau wajib buat benda yang sama. jangan sampai mulut aku jadi mulut puaka.
thanks you :) smile from Noor Zulaikha Yusof



No comments: