smile smile smile ^^



Assalamualaikum, rindu betul dengan blog ni. serius weyhh, aku tarak tipu.
Maaf pembaca setia , ececeh bajet gila aku . Sekarang aku dalam mood malas sebab blog tak edit lagi.
Nanti aku unprivate kan dia. Be patient.

so, ape motif gambar di atas ? haha aku senyum berbunga-bunga wehhhh.
hmm ahhhhh hmm ahhhh sebabnya amey datang rumah tadi.
dia nak amek laptop , dahlaaa datang lewat dahh. Fuh, nasib mama tak marah.
cool saja tengok bakal menantu dia dari dalam rumah.

Mula-mula dia call aku, memang aku nak marahh sebab tak jawab call aku.
and then dia cakap nak mai rumah , nak laptop.
aku ingatkan dia gurau, rupanya serius. Aku dah start takot kena marah dengan mama.
tapi watlek saja. Call bagi plan semuanyaa sebab baru first time dia nak mai.
finally jumpa jugak setelah sekian lama. haha apa yang jadi kena tanya amey la.
aku takmoa citaa , dia marahh nanti.

Bila dah sampai, surely la aku keluar. Baik punya parking depan rumah sebab abah tadak.
bajet berani je hah budak tueee . kan kan .
bagi laptop sekali dengan charger then dia balikk lahh .
nak sembang lama pon tak elok orang tengok -.-
yang pasti , aku seronokkk . hehehe

tadi , baru habis on call dengan dia . taleh mesej sebab kredit dia habis call mintak plan rumah.
alasan jahhh tue sebenarnyaaa ==" 
hmm masa on call tu aku bising bising la kat dia sebab tiba-tiba ja nak mai rumah.
ayat dia " nak surprise kan mama " . yelahh tu b :)

awak, awak chumel la. haha saya sukaaa .
sumpah saya rindu awak :)

okbyeeeeeeeeee .



No comments: