alahai sepuluh :/



Assalamualaikum. This Oktober ni banyak dugaan dan cabaran yang harus saya hadapi :/
Allah tahu hati saya , Allah tahu kekuatan saya. Bukan senang untuk saya hadapi semua ini .


tapi Terima kasih YaAllah, kerana setiap ujian yang datang menjadikan kita lebih baik dari sebelumnya :)


3 Oktober 2011

Happy 17th birthday Amir Haziq Ahmad.
. God bless and may He always smile on you. Wishing you a long and prosperous life.
Wish you good luck untuk SPM.
Maafkan saya untuk surprise birthdayy yang tak dijangka bagi awak.
Terima kasih sebab benarkan kami semua mandikan awak dengan tepung & telur .
Terima kasih untuk bau telur #
Thanks semua yang terlibat. Muahmuah <3

final exam just around corner.
studyyyy studyyy, pftt -,-

p/s : patah tumbuh hilang berganti 
# assalamualaikum 

No comments: