1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia



Assalamualaikum. Hoi hoi, lame gila aku tak update. 
Rindu dekat kau wahai blog sayang,
muahmuah #flying kiss.

Kay, back to the main topic. Hari ini ada Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia. 
so aku sahut la cabaran Perdana Menteri.
0694 nom.aku . Cantik kan sebab tu tarikh lahir aku . hahax 
Actually tade la jauh sangat pon . Tapi lembut jugak la lutut aku sebab lama tak lari.
Sempuk wehhhh. Bak kata amir " terkemut-kemut " :P

Dalam pukui 9, start sukaneka. Wahh pecaya ke tak, aku masok baling teloq .
Wahh percaya ke tak, aku menang nom.2 . Haha first time aku main :D
And partner aku Fatin Nabila. Easy friend , even kami baru rapat aku sayang dia.

Tengok la gambar tak seberapa. Nanti aku tambah gambar yang lain :)

Acara : Baling teloq ala ala makin jauh makin sayang





Abaikan muka aku yang diconteng. Hahaha




nak hamper tuu ? Haha memang tak akan dapat la.
K byee .

Muahmuah pipi kanan kiri # amir haziq
iloveyou .

No comments: