Fikir Sikit Boleh ?

perkara yang langsung tidak dipinta , tidak ingin dibahaskan pon .
Ini perkara normal bagi budak-budak yang nak kasih sayang untuk diri dia sahaja.
huh. Anda memang suka buad saya " hot " .

Hello hello , nak merajuk , nak marah segala bagai hanya sebab aku tak call .
Then mula la kata kredit aku bukan untuk dia. Ayat pasrah ,aww so touching ( ! )

Ini bukan kali pertama aku " hot " sebab perkara remeh. Jangan sampai benda yang sama berulang kali keduaaaa. Aku taknak. Ko pon taknak.Tolong Jaga Perangai .Jangan kasi aku menyampah , meluat .

So adek hensem macam nie lahh , agak-agak kak ika tak busy dan kredit pon
berjuta-juta. kita bergayut lah sampai muntah pengsan . Ade paham ^ ^ . okbai.

" Jangan Nak Emotional Sangat. Menyampah " - status aku khas untuk mu -

Happy Sunday Readers. 
Comolot sikit , cium pipi kanan cium pipi kiri
byeeee, nunyteeee :)

No comments: