9 April 2011


hye hyee hye ! :D
tanak citer boleh dak ? tengok gambar je :)
HAHAHA ( ! )

YEAHH !
Semalam, me celebrated birthday with my girls and Amzar :D
going to PIZZA HUT ! dinner time :D
fieka & amzar

budak chubby ^ ^

Me and kak chik

our dinner :)

Semalam jugak dapat hadiah dari orang yang tak disangka.
Eh Eh bukan semalam tapi tengah hari kemarin :) sorry
aww ! Thank you bro.
i loikeeeeee :D muahmuah

after that, going to PERLIS BOWL !
so , the winner is Fieka :)
Congrate Gucci :D

well , me winners for masuk longkang paling banyak.
HAHAHAHAHAHAHA.
it's just for fun !
and me and kak chik are not LOSER, just played for fun okayy :)
here some pictures :

the winner

kak chik or cyra

Just myself

my besties :)
Before that , A BIG thanks a lot kat semua yang wish birthday , I ♥ all of you berry much :) ♥ ♥ ♥

- the end -
byeeee , cium pipi kanan cium pipi kiri
nunyteee.

No comments: