FUCK Today .


Hello.
Sudah semestinya semua orang tahu hari ini result SPM kuar.
Surely orang tahu yang saya salah seorangnya.
Okay saya mohon maaf sebab tak balas mesej anda semua,
Tak jawab panggilan phone anda semua.

Di sini saya cakap yang result saya sangat terok.
Macam budak haram tak belajar apa-apa.
Jadi tak perlulah saya nak bagitau result sebenar. Saya MALU.

Saya minta maaf untuk semua yang ada perasaan kecik hati dengan saya.
KECEWA. MARAH.
Okay saya mohon seribu kemaafan.
Untuk family saya, adik minta maaf . result adek memang terok. salah adek semua tuuu.
kawan-kawan saya. saya minta maaf tak bagi korang result yang baik. mesti tak bangga langsung
ada kawan macam saya.
Adek-Adek saya : belajar belajar. Jangan banyak main sangat macam kaka. Akak minta maaf okay..
Kaka Mira : adek minta maaf sebab tak reply langsung mesej akak. result adek terok sangat.

okbai :(


















.

No comments: