FUCK YOU

aku takmau cakap banyak pasal ang . just nak lepas geram aku ja . dah lama aku dengar cerita pasai ang . pasai cerita buruk ang . makin hari makin menyampah . budak niey baru form tut tut . takmau lah sebut ,
aku jaga jugak maruah ang . aku ada jugak perasaan belas kasihan kat ang . Niey macam nieh la , apa masalah ang . cakap direct lah . apa masalah ang dok kata belakang saja . ceh , haram tak berani . tapi nak sangat mengata orang . aku niehh dah 5 taun kt skola dato sheikh ahmad , tak penah lagi jumpa orang macam ang.
Perangai busuk gilaperasan bagusperasan cantikperasan pelajar " hot " . nah amek ang . Okay lah ,
kalu ada bukti orang yang ang kata 'belen' , meh sini tunjuk kat aku . Aku sedaq ang besar lagi dari aku , yelah aku kan kecik ketot saja . tapi pape pun aku tetap senior ang . ada faham wahai si chumel . Jadi selama aku sekolah kat situ , tak penah aku mengata junior aku macam ang . tak penah aku buat macam mana ang wat . Ataupun ang nak aku buat kat ang . Wey manusia , ang taw kan dosa mengata orang , buad fitnah .baik bertaubat lah . Nie aku cakap dengan penuh budi bahasa , masih kelihatan sopan , masih lembut tanpa mencarut . Last word , sesiapa saja yang cari pasal dengan kawan-2 aku dan adik-2 aku , sama saja
dia cari pasal dengan aku . so please change ur attitude !! Setiap masalah boleh selesai baik-2 , jadi kalau ang tak puas hati , dengan segala hormatnya datanglah mengadap kami semua . Kami terima dengan hati terbuka . Tegurlah kesalahan kami. Haa baik punya ayat aku bagi khas untuk ang :)

                                       yang benar .
                                   SI PANAS HATI _________________________________________________________________________

No comments: